tirsdag, oktober 05, 2010

Travl mandag

I går var en travl dag - skolehjem samtale med Tenna, indlevering af pc som var "død", hæve penge i banken og kjolekøb med Tenna. Vi var også en tur forbi frisøren - Tenna skulle klippes for første gang i 2 år.....

Der faldt lange lokker - håret var nået helt ned til "livet"

Hun ser ikke helt tilfreds ud - men jeg kan fortælle hun var glad for klipningen.....


Her ses resultatet af Tennas frisørbesøg - der var masser af lokker.

Senere på eftermiddagen var vi en tur i Ikea med min veninde og ude for at hente et gammelt skrivebord også til veninden. Så da vi Tenna og jeg endelig var hjemme igen var klokken blevet 22.30.

I dag skal jeg lave lidt udendørs - er stadig i gang med malerarbejdet på facaden.
De næste 3 dage skal jeg så på job igen. Mandag i næste uge bliver så dagen hvor vi får besked på hvem som skal fyres - uh-ha hvor jeg får helt ondt i maven bare ved tanken.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg krydser fingre på mandag Gitte :)

Gitte S sagde ...

Tak Lise - det har jeg brug for :-))