tirsdag, februar 04, 2014

Tirsdag - hmmmm



Nu er vi endt i februar og jeg får ikke skrevet så meget :O men dagene bare går og går.......
Jeg har da gang i noget her hjemme - der skal jo ske lidt. For 2 uger siden fik dette skab en overhaling - en eller snarer 4 lag maling og det endte med dette flotte resultat, syntes jeg. Men vi skulle lige omstille os på forandringen.


Nu er jeg ved at slibe på en loppe-stol - den skal ende med at blive sort. Egentlig er den nok ikke værd at bruge tid på, men jeg syntes den er lidt sjov. De tidligere ejere har nok ikke være så erfarende i maling - det øverste lag er krakeleret og næsten ikke til at slibe ned :-O men jeg er sikker på det nok skal ende godt.



Men det sidste slibearbejde må vente til weekenden. Men så skal der også støvsuges grundigt - for sikke noget frygteligt støvet arbejde og det ligger i et fint lag overalt i nærheden.
Glæder mig til at skulle svinge penslen - men først slibe, så reparer skader inden den sorte farve. Vender tilbage med foto at det endelige resultat.



Hilsen herfra til alle der læser med 





1 kommentar:

Donald sagde ...

Jeg synes den er værd at bruge tid på, den loppestol, fordi den har et specielt design, den er ikke moderne! :) men det bli'r den! :)