onsdag, september 01, 2010

Dejlig dag

venter forude....jeg kan se frem til 3 fridage. Solen varmer og der er ingen regn i sigte ifølge Jarnvig på morgen tv

Jeg er lidt rastløs - men det skyldes nok at i lang tid har svigermors sygdom og bortgang fyldt meget i mit og familiens liv. Nu hvor hun ej er her mere skal vi finde tilbage til en normal hverdag igen.
Det er lidt svært, men med tiden finder vi nok tilbage.....

Men lige nu skal jeg bare nyde at holde fri - måske skal jeg male lidt, jeg er jo begyndt at male stuehuset, det bliver så flot. Men det er et stort arbejde når det er gult og skal være hvidt, det var nødvendigt at male 3 gange for at kunne dække.
Foto kommer når jeg får fundet kameraet frem.....

   

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Rigtig god fridag, Gitte - jeg kan godt forstå, I har brug for ro til at finde tilbage til en normal hverdag efter det store pres.

Gitte S sagde ...

Tak Madame