onsdag, august 25, 2010

Tænkte

at jeg hellere måtte give lyd fra mig. Ved godt der har været lidt stille den sidste uge.

Men min svigermor sov stille ind mandag efter længere tids sygeleje, de sidste 5 uger på hospice.....

Mine svigerforældre som ungt par nr. 3 og 4 fra venstre lige over børnene.

Jeg fulgte hende tæt og meget under hele sygdomsforløbet. Hun var et beskedent menneske, som ikke ville være til ulejlighed.
Mine svigerforældre havde et lille landbrug, hun passede hjemmet og var en super dygtig kvinde/husmor, som altid kunne servere et solidt måltid og gerne af egne råvarer.
Da svigerfar døde for 9 år siden blev vi tæt knyttet. Senere overtog vi som sagt gården og hjalp med at hun kunne flytte i et dejligt lille hus, som hun havde gået og drømt om længe.

Må hun hvile i fred, vi vil savne hende........

1 kommentar:

Madame sagde ...

Det gør mig meget ondt, at I har mistet din svigermor, som du var så glad for. Jeg synes, det er svært at miste - og i sidste uge mistede jeg en meget god ven.