søndag, august 08, 2010

Våd søndag

Hold op hvor har det bare regnet hele dagen.........vi havde ellers planer om at fortsætte hvor vi slap i går med facaden.

Men så har jeg brugt dagen på andre sager - var et smut forbi hospic på besøg. Fået en lur på divanen i udestuen under et tæppe osv.

Jeg har også tømt sejlet for vand flere gange - der hænger en hel "vandpyt" lige over bordet, så et puf med kosteskaftet og det plasker ned på fliserne, hvis ikke jeg flytter mig lidt hurtigt så bliver jeg også våd.....

Ellers har jeg lavet lidt håndarbejde - blandt andet hæklet lidt på veninde tæppet, men løb tør for 2 farver.....hvad kunne jeg så finde på ?

Vi har en niece som er med på den royale trend - de skal have tvillinger til foråret. Så jeg tænkte at der må laves nogle baby-tæpper og gik straks i gang med at google.
Og selvfølgelig faldt jeg over prinse-svøpet. så nu er jeg startet på det første......




2 kommentarer:

Madame sagde ...

Hej Gitte, det var godt du lagde et link, så jeg kunne finde dig :-) Her ved Liseleje var vi også at drukne i regn i går - jeg aldrig set noget lignende. Herlige regnvejrsbilleder du har taget!
En dejlig dag til dig :-)

Gitte S sagde ...

Tak - ja det er vel næsten det samme. Jeg bor i Meløse, så vi er ikke så langt fra hinanden.
MVH Gitte S