onsdag, august 11, 2010

Forberedelse

Ja så er jeg ved at tælle ned til at starte på job igen.........
Lørdag i dagvagt er starten efter 3 ugers ferie - syntes ellers lige den  var begyndt, ferien altså.
Nå, men i dag var jeg forbi Arresødal Hospic og var et smut i Frederiksværk Nordcenter for at købe et brød ved bageren.
Så var det lige at jeg smuttede en tur i gågaden og lige der udenfor i skobutikken på et bord var der udsalgsvarer......

Prøvede lige den venstre som stod fremme og en rask beslutning om at dem måtte jeg da have til arbejdsbrug. Jeg bruger sandaler året rundt på mit job og de skal sidde fast på foden.

Og at de så var sat ned til ½ pris 300 kr - det var ikke til at gå udenom......

Har forresten ikke vist hvad jeg købte i Rudkøbing på Langeland - de mest lækre Flip-flops/klip-klapper jeg nogen sinde har stukket fødderne i.

Havaianas sandaler er de mest lækre bløde og lette klip-klappere jeg nogensinde har ejet. Jeg må nok indrømme at prisen svarer til kvaliteten - det er ikke som de billig til under 100 kr man køber i forbifarten i supermarkedet.
Her er et link til hvor de kan købes på nettet og der findes mange forskellige modeller. Det er ikke de sidste jeg har ejet.

p.s.
et helt indlæg om sko/sandaler - så bare vent til jeg kommer igang med mine tasker.........

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Tillykke med de fine sandaler - de ser ud som om, de sidder dejligt på foden, begge par. Så har du jo været tæt ved, hvor jeg bor, i går :-)

Gitte S sagde ...

Ja Madame jeg var ikke så langt fra hvor du bor.......