lørdag, august 21, 2010

Hyttetur

Så skal jeg på hytte-tur med 8a - Tennas klasse.
Vi kontaktforældre har for andet år stået for at arrangerer denne weekend.
I år skal vi være i en hytte i Gurrevang ved Tikøb.

Eleverne og nogle af forældrerne ankom til hytten i går fredag og i eftermiddag skal jeg så afsted.
Ideen med denne hyttetur statede sidste skoleår, fordi vores børn ikke kom på lejeskole pga. kommunen skulle spare.........i år bliver de nye 7 klasser sendt på lejerskole ! Der skal ikke spares.....

Men vi forældre vil godt give vores børn en dejlig oplevelse - som kan styrke sammeholdet i klassen. I år har eleverne fået lov at bestemme alt selv (næsten) så der skal laves mad over bål, slappes af og i aften skal de feste......
Det eneste vi forældre som er tilstede skal er at holde lidt styr på eleverne og ellers bare hygge. Så det skal nok blive en dejlig weekend - eleverne har glædet sig meget og set frem til hytte-turen.
Jeg må vist huske mit kamera.....

Håber I andre også får en god weekend.


1 kommentar:

Madame sagde ...

Sikke en god idé, det lyder rigtig spændende med sådan en hyttetur. Jeg tror, det er godt for sammenholdet i klassen og kan huske en tur, jeg selv var på i 7. klasse, som var en stor succes.