tirsdag, august 10, 2010

Malerarbejde

Så kom det gode vejr og vi har været i gang hele dagen. Manden har fixet udhæng og repareret mur, jeg har malet efterhånden som jeg kunne komme til.
Det er vel nok dejlig han har sat stillads, så jeg ikke skal balancere på en stige.
Sort bliver træværket - det er en fornøjelse at se hvor fint det bliver. Manden er begyndt at kalde mig "klat" for jeg måtte i gang med terpentin og en klud, inden jeg hoppede i badet.
Jeg skal nemlig til hyttetursmøde i datterens klasse........kl 19


2 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke flittige I har været - bare det var mig, der var så langt med sommerens upshining af vores træhus :-)

God fornøjelse i aften, det lyder rigtig spændende med din datters hyttetur!

Gitte S sagde ...

Tak - det er et forældre/børn arangement, som egentlig startede sidste år med at lejerskolen var sparet væk. Så var vi nogle forældre der tog affære.....
Ja - vi (min mand og jeg) havde lavet en aftale om at det udvendige skulle ordnes i år.

Hilsen Gitte S