onsdag, august 18, 2010

Link

Så er det blevet fridag - ah det er dejligt. Tænk jeg har hele huset for mig selv, det er dejligt......Tenna sov hos en veninde, Nick er startet på HF og Bent er taget på job.
Så intet vækkeur skulle forstyrre min morgen, det blev også lidt sent da jeg kom i seng. Når jeg kommer hjem fra aftenvagt skal jeg altid lige "afklimatisere", hvis man kan sige sådan. Men at gå i seng lige med det sammen kan jeg ikke.


Jeg er altid på udkig efter inspiration, især efter noget som kan hækles. Jeg har fundet mange spændende og gode blog, men for ikke så lang tid siden kom jeg forbi denne blog. Hun har fået den geniale ide at lave en ekstra blog med udelukkende link til andres blog.

 Her kan man sætte et link til sin egen blog, den henvender sig især til hækle-projekter.
Prøv den - det ser spændende ud, der er mange flotte sider. 


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uha Gitte sikke nogle dejlige links du har fundet. De skal helt sikkert studeres nærmere. Jeg er nemlig også mest til hæklenålen i øjeblikket ;o)
Tusind tak for inspirationen!!

Madame sagde ...

Det lyder meget spændende - jeg vil straks følge dit link.
Jeg kender også til det med, at man har en lang bremselængde efter aftenvagter. Jeg havde i masser af år skiftende vagter.
Rigtig god weekend til dig, Gitte!