tirsdag, januar 04, 2011

Første arbejdsdag

i det nye år er ovre........nu har jeg 4 fridage, så det bliver en dejlig uge at starte det nye år med.
Jeg skal først møde igen lørdag......

Jeg tømte mit lille kamera som jeg altid har i tasken og havde helt glemt hvad der gemte sig
............

på vej til job en eftermiddag lige før jul - hvor det var utrolig smuk med disen der lå som en blød dyne flere steder på min rute

her er jeg lige drejet ud på vejen, som det ses er den meget smal og sneen har ikke gjort det nemmere at møde nogen........ 

så kom jeg op på vejen fra Skævinge - alle "lister" afsted i det fedtede føre....

 nu skal jeg ud på den store vej som fører til Frederiksværk eller Hillerød.....jeg drejer til højre mod Hillerød......

så er det lige ud de næste ca 8 km...den er ryddet nogenlunde - det er nemlig regionen og ikke kommunen som skal holde vejen fri for sne.


så er jeg nået til gardaroben....skal jo lige klæde om inden jeg går på afdelingen


jeg er kommet op på afdelingen - en af mine søde kollegaer går til et patient-kald.....så begynder vagten.

Jeg har været på afdelingen i 10 år og håber at det bliver til endnu flere, for jeg har et dejligt job og selvom det til tider er rasende travlt, så vil jeg ikke undvære det.....




Ingen kommentarer: