onsdag, januar 19, 2011

Ved det godt

at det er lidt siden jeg sidst var herinde. Men jeg har som så mange andre være vinter-sløj. Op til flere gange eller også er jeg bare ikke nået at blive helt frisk.......men nu må jeg se at komme til hægterne igen :-))

På min lille lufte-tur i dag fik jeg set at under bøgehækken er der så småt ved at være livstegn......vintergækkerne er begyndt at sende deres fine blade op gennem den kolde jord...uh-ha kan næsten ikke vente til den tid der kommer :-))

Og her kommer så Fribo en lille mobs på 19 uger.....han er bare så dejlig at jeg syntes han skal vises frem....nå tænker i derude, de har fået hund.....
Men nej det har vi ikke, det er et nyt lille plejebarn...Fribos familie er på ferie og så kunne han bo hos os så længe....ca. 2½ uge

er han ikke bare sød.......man kan kun holde at ham.
Tenna og Fribo er perlevenner, de leger meget....det vil sige løber gennem huset med hvinen og gøen, for derefter at nusse og hygge.

I går var Tenna og veninden kommet ridende for at hilse på. Fribo løb alt hvad han kunne efter heste og piger .....han ville med Tenna også selvom hun var oppe på den store hest. Så det er godt han er så lille at man lige kan have ham i favnen uden det store besvær.

1 kommentar:

Madame sagde ...

Hvor er han sød, lille Fribo - det må være hyggeligt at passe ham.
Rigtig god bedring, Gitte, jeg håber du bliver rask igen i en fart! Jeg var ude at kigge efter små grønne skud, men de er ikke så langt i min have.