tirsdag, september 06, 2011

Tiden flyver afsted....

Er begyndt på jobbet efter nogle ugers fraværd pga. min håndeksem, så nu har det bare at holde sig i ro. I næste uge skal jeg til alternativ behandler - irisanalyse. Min mand har hørt om at en anden var hjulpet med lignende hånd/hudproblemer hos denne behandler, så nu må jeg forsøge.


Men ellers så er jeg begyndt på sygeplejestudiet - de næste 3 ½ år skal jeg studere og arbejde. Da det er et net studie, skulle det meget gerne kunne kombineres med mit job på 32 timer.
Min arbejdsgiver bakker mig op -  men det koster dem jo heller ikke noget og de får forhåbentlig en personale med større/flere kompetencer - når jeg engang er færdig :-)
Men lige nu er det hele nyt og lidt kaotisk, jeg skal jo lære hvordan hele net studie formen fungere.




Ingen kommentarer: