tirsdag, august 30, 2011

Personalemøde i dag.......

skal afsted til personalemøde - det afholdes 1. gang om måneden, det varer 2 timer og så når vi det vi kan. For det meste når vi alle punkter på dagsordenen.

I dag har jeg lovet at tage kage med - det hører sig til - på sådan nogle møder og vi er vist nogle slik-munde alle sammen (ikke bedre end alle andre).
Så nu er jeg ved at bage kringler - ikke hvilke som helst kringler.

nææ - det er Danmarks bedste kringle, jeg har bagt dem en gang tidligere. Den smagte så dejligt, man blev helt henført til farmors hjemmebag da man var barn.

Jeg kunne ikke nøjes med at bage en portion til personalemødet - jeg lavede dobbelt portion, så bliver der også lidt dem her hjemme ellers klager de :-)

Nu dufter hele huset af Danmarks bedste kringle - kan kun anbefales.
Nu vil jeg begynde at gøre mig klar til at tage afsted - skal dog lige finde noget kringlerne kan ligge på under transporten :-)


1 kommentar:

Gry sagde ...

Jeg kjenner den gode duften helt hit!
Ha en vakker helg! : )