tirsdag, august 16, 2011

Lidt nyt

Her sker da noget hele tiden, men det er ikke så meget som ender herinde.......

I dag har jeg for 2. gang bagt


Verdens bedste brød........mums det smager dejligt og det er virkelig nemt, det kan varmt anbefales. Her forsvinder det hurtigt :-)

Vi er stadig i gang med vores ombygning det er en større omgang, men forhåbentlig er vi færdige til jul.......så må familie og venner, som er svigtet lidt her i sommer indbydes til hygge og samvær.


Jeg har ferie i denne uge, har dog været hjemme fra job i sidste uge.....har desværre fået problemer med håndeksem, som formentlig skyldes hyppig håndvask - hvilket er svært at undgå på en sengeafdeling på hospital hvor jeg er ansat :-(
Jeg skal ellers til at studere videre til sygeplejerske, så nu må hænderne godt se at blive ok. Studiet starter d. 31. august, så der er lidt tid at få ok hænder igen.....
























i dag er mirabellerne revet lidt sammen, det bliver så "smattet" under træet og fældes skal det ikke. Se billedet ovenfor - jeg syntes det er fint og vi beskar det sidste år.

Nå, nu må det være nok for i dag :-)




5 kommentarer:

Deborah sagde ...

Hvor er opskriften på det der brød? Jeg kunne da godt tænke mig den.

Gitte S sagde ...

Hej hvis du fører "musen" over teksten - verdens bedste - og klikker, så skulle du gerne komme direkte til opskriften :-)

Deborah sagde ...

Tak skal du have, det vil jeg kigge på :-)

Anonym sagde ...

Jeg hørte om det brød i radioen i går, og havde tænkt mig at prøve at bage det i weekenden. Der er købt ind til det, så det bliver spændende ;-)
Fortsat god sommer og arbejdslyst (ombygning) til jer!
Håber dine hænder bliver bedre snart!

Gitte S sagde ...

Lise det brød kan du glæde dig til :-) mine hænder hmmmm, de skal bare se at blive bedre for jeg skal starte sygpelejerske studiet d. 31/8 og tænk hvis jeg må lægge helt om !
Men tak for din søde hilsen.