tirsdag, august 23, 2011

Morgenstund......

- dagen tegner til at blive skøn. Har lagt planer for dagen, men først skal der "nyddes"


 på terrassen, med lidt kaffe og en god portion morgensol :-)
Vi er helt færdige med at bygge terrassen, dog mangler den at blive malet - men det må vente, da træværket er alt for vådt.
Til foråret er det forhåbentligt tørt.....


 Jeg er ellers ved at male en lille bænk som Bent fandt til mig, den skal lige have lidt mere maling før den er klar til at komme ud.

Tenna har bygget denne i sløjd

For ikke så mange dage siden flyttede jeg fuglekasserne ud i træerne, havde ellers hængt dem ved terrassen, men det gad fuglene ikke.
Men de vil måske bruge dem nu der er lidt afstand - vi kan stadig se nogle af kasserne fra vores dejlige siddeplads på terrassen
Nu er kaffen drukket -  må hellere se at få lavet noget.
Dejlig dag til jer alle :-)

1 kommentar:

Donald sagde ...

Hvor er den blevet pæn, terrassen! Godt at solen skinnede når du nu tog et billede :-) Ja jeg tror det er godt at nyde kaffen eller hvad man drikker og så se at komme videre med de opgaver, som venter. Jeg prøver også at gøre både det mere praktiske pligtarbejde og det, som handler om at forstå og nyde livet!