fredag, oktober 07, 2011

Siden sidst......

Tiden bare flyver afsted her i huset :-)

Efter jeg er startet på studiet, så er der ikke så mange timer tilbage til andet og jobbet skal jo også passes. Men det er spændende at være studerende og jeg nydder det meget.

Bent er i fuld gang med stuen - der bliver trukket strømkabler, højtalerledninger, isoleret osv. Undergulvet er færdigt, det vil sige der er isoleret, ført rør til gulvvarmen og lagt plader på. Selve egeplankerne skal først på senere, når vægge og loft er færdigt. Men jeg syntes det begynder at ligne noget :-)

Lige nu er det lidt rodet........men her kommer sofaen til at stå når den tid kommer.


De gamle jernrør med stofledningerne er skiftet ud, så nu skulle der ikke være fare for kortslutninger her i huset.

Så nu krydser jeg bare fingre for at vi kommer til at holde jul i vores nye stue.........men der er noget vej/tid endnu :-)

Jeg har været lidt i haven - så nu er stenkanten langs vore nye terrasse færdig. Det er marksten fra vores egne marker og så er der lagt søsten.

Ja det er blevet efterår - men dejligt med de varme dage.

Jeg har da også malet lidt - fandt en gamel knagerække som fik en omgang hvid. Nu hænger den på væggen i kælderskakten - både som pynt og med noget af det som fyldte i skuffen.

Det var lidt opdatering om livet her i huset. Der sker selvfølgelig meget mere, men det må blive en anden dag.

Nu vil jeg gå på "skolekom" og se om casen til min første skriftlige opgave er lagt ud. Den skal afleveres næste fredag kl 12 - så den næste uge fylder teoretikere og anatomi meget i mit liv.......
Glæder mig til at komme igang -  de sidste dage har været fyldt med repetioner, nu vil jeg altså til at bruge dem.

God weekend til jer alle.





Ingen kommentarer: