mandag, oktober 24, 2011

Med hovedet i bøgerne......

Her læses på livet løs - skal på indkald på sygeplejestudiet i den kommende weekend.
Fordøjelsessystemet med spiserør, lever, mavesæk og tarmsystem.
Foto lånt på nettet

Ja nogle vil nok syntes det er kedeligt -  men for mig er det lige nu nødvendigt at lære "fordøjelsessytemet". Vi har været undervejs tidligere med atomer, celler osv. men nu skal anatomi og fysiologi om ovenstående læses og "forstås" som vores underviser Robin skriver i modul oversigten.
Jeg har tidligere fået undervisning - men syntes at have glemt/fortrængt noget af læren..........
Mens jeg har hovedet begravet i bøgerne, så har Bent været igang i stuen - der er ved at komme isolering og gips i loftet.


Jeg har da også været ude og købe spartel osv. - så kan jeg da spartle lidt når jeg indimellem trænger til pause fra bøgerne.

Der er nok at gøre -  kede mig kommer jeg ikke til.
Men for pokker hvor jeg glæder mig til at få min stue igen.......nu har den været "byggeplads"  siden foråret.
Der er da lidt lys foruden, nu hvor jeg kan begynde at spartle........


Må vist hellere stikke hovedet i fordøjelsesystemet bøgerne ha-ha



Ingen kommentarer: