fredag, november 04, 2011

Ting og sager.......

Dagene bare flyver afsted, studiet skal passes og jobbet selvgølgelig .-)
Men der sker lidt i stuen, der er snart gips alle steder, så skal spartlearbejdet bare gøre færdigt. Jeg er ikke helt så sikker mere på om vi når at blive færdig med stuen inden jul............

Nå, men jeg fandt nogle foto jeg syntes i skulle se.

Alle kender vel det at have en køkken skuffe med alt muligt blandet, min var ved at være godt fyldt med alt muligt som ikke kan undværes - men ikke bruges så ofte.


Så var det at Bent fandt nogle knagerækker - han mente dem kunne jeg nok bruge til noget :-) sød mand jeg har - jeg har nu malet og sat den ene op på væggen i kælderskakten.

Her har jeg så hængt det som jeg ikke vil undvære - nu hænger det inden for rækkevidde, fylder ikke køkkenskuffen op og det ser tilmed pænt ud som det hænger der på knagen.

Nogle af redskaberne er ikke helt nye mere men anvendelige - noget er fra svigermor andet er købt som nyt eller noget jeg har fundet på loppemarked.







4 kommentarer:

Min hverdag som pensionist sagde ...

Genial idé...og så ser det tilmed godt ud.
Kh. Majbrit:)

Gitte S sagde ...

tak - ja maling kan gøre underværker og så var det jo bare at tømme lidt i køkkenskuffen. Hilsen Gitte S

Donald sagde ...

Det er godt at få organiseret tingene. Flot :) (Men har du brug for to hulskeer?)

Hvad er det runde, der hænger bagest på den fine knagerække?

Gitte S sagde ...

Donald - ha-ha nej jeg har ikke brug for 2 hulsskeer, men de pynter og det er svigermors gamle. Det der hænger bagerst er en almindelig tragt og en tragt med stort hul, som kan skilles ad, så man kan hælde fx marmelade på glas uden at spilde det halve.....smart ik.
Det er dog ikke så tit den er i brug lige for tiden.