fredag, august 23, 2013

Forlænget weekend......

Vidunderligt med en fredag fri og tilmed er det skønt vejr - det kan da ikke blive bedre.
Hamilton har også fundet en skøn plet i solen - så her nydes i bedste stil.
 

Men jeg var alligevel ude af sengen kl 6 - Tenna passer nemlig katte- og hestepension og hun vil gerne at mor lige ringer og siger godmorgen....... så hun er sikker på at komme op og se til dyrene inden hun tager i skole. 

 
Morgenkaffen blev indtaget ude - men ikke så tidligt :-)
Nu snurrer vaskemaskinen og jeg har puslet rundt, skal lige overveje hvad dagen skal bruges til. Måske skal støvsugeren frem eller skal jeg male træværk eller ..... nå men det kunne jo være jeg kunne nå begge dele.
 
Jeg har for resten købt nye træsko i Netto - et af de der impulskøb.... Men de er sjove og lige til at smutte i når jeg skal ud i haven osv.
 

Eneste ulempe er at jeg jo altid går uden strømper og så kommer der luft ind mellem fod og sko - når jeg går rundt lyder, det som jeg går og småprutter.......men ingen har endnu opdaget det ha-ha
 

 
Hamilton har opdaget at jeg har fået nye træsko og det var vist lidt for fristende at de stod fremme - de har været med ude i haven og han glemt vist at det er forbudt at gnaske i mors sko ..... dumme hund og han følte ikke engang skyld, da jeg skældte på ham. Han gik bare sin vej - grrrrrr
 
Jeg må vist hellere gemme dem væk, når jeg ikke er hjemme.
 

Vidunderlig fredag til alle - min bliver god er jeg sikker på :)

Ingen kommentarer: