søndag, august 18, 2013

Her går det godt :-)

Dagen bruges på at "trisse" lidt rundt og pusle i krogene - måske skulle der "loppes" lidt i eftermiddag. Tror jeg spørger Tenna om hun vil med........
 
 
Vaskemaskinen er allerede kørende og hvor er jeg glad for at have en tørre-plads så har vejret ikke den store betydning og skulle der komme lidt vand fra oven så pyt.
 
Og når vejret nu nævnes så var vi til familiegrillaften med mine mostre, kusiner, fætre osv. helt vidunderlig aften hvor moster Susanne og familie som lagde hus til. Det regnede på hele køreturen dertil, for så at blive tørvejr da vi ankom og det holdt hele aftenen - hvor heldigt........
 
Dejligt at se familien - dog var en del fraværende pga. andre aftaler. Men TAK for en dejlig aften i så godt selskab og det er ikke sidste gang vi deltager.
 
 
Når man genser familie efter mange år og møder nogle for første gang, sætter det tankerne i gang - gode minder og en nysgerrighed om hvordan det er gået de andre i livet, hvor er det dejligt at dele og gense som var det ikke så længe siden sidst :) 
 
 
Nu kan jeg høre Tenna pusle - tror lige jeg hører om hun er til "lopper" :-)
 

Ingen kommentarer: