fredag, november 19, 2010

Følte mig engentlig snydt

da her til morgen sad med kaffen, så morgen-tv og bladrede rundt i blog-land.......flere viste foto af snevejret og her var det lidt trist, gråt og vådt.
Men så.......pludselig var det snefnug uden for mine vinduer - dejligt.


Jeg "fløg" op af sofaen, skyndte mig at skift nattøjet ud og hentede kameraet, nu skulle jeg ud.....og se hvad det var blevet til på den tid...



Nu vil jeg gøre mig klar til at rydde op, rykke i nogle spindelvæv, pudse vinduerne indvendig osv., så hjemmet er klar til den forestående julemåned / julepynt.

Nøj - hvor jeg glæder mig til alt den hygge....

God snevejrs fredag til alle derude :-)



2 kommentarer:

Min hverdag som pensionist sagde ...

Lyder til det blev en dejlig og hyggelig dag...... Skønne billeder ;-)

Gitte S sagde ...

Tak - dagen blev dejlig.