tirsdag, november 16, 2010

Tiden flyver afsted

og jeg syntes der sker meget, men dagene er så korte at jeg ikke når det jeg gerne vil......mon ikke andre har det på samme måde!
Vi har lige været på week-end ophold med familien - vi havde lejet et sommerhus på Langeland fra fredag eftermiddag til søndag.


Her er vi ankommet til sommerhuset i Vesteregn lige uden for Humble, der var 90 m til vandet fra sommerhuset - men må sige at det var langt fra alt.....


Vi havde lavet det som en søskende tur på min side af familien, herover ses de yngste mine 2 nevøer Clint og Alex som er tvillinger...de er bare så dejlige


Vejret var blandet, men dejligt efterår og vi var en tur på i Trankær slotspark Ticon om lørdagen. Herom i næste indlæg.


Min søster havde taget Vinke med - der var plads til alle både på 2 og 4 benede .....


Der blev spillet på Wii og Xbox  osv. - spist god mad og slappet af i lange baner. Lillebror havde arrangeret week-enden, hver familie havde fået liste med opgaver, indkøb osv.
Næste år er det så min tur (ved lodtrækning) til at finde stedet og fordele opgaver osv. mellem os alle, så nu skal der ledes efter et sted vi alle kan være.


Tenna og kusine Madeline fik lov at spise i badetøj - så de straks kunne hoppe i poolen igen......


Der blev også lige lidt tid til at tjekke op på facebook.................................skulle jo nødigt gå glip af noget


Clint og Alex kigger på ........



mens Tenna og Madeline tumler rundt i poolen, spa, sauna osv............


der blev slevfølgelig også tid til at gå i alle vandpytterne.

Dejlig weekend som bare var ovre alt for hurtigt....men sådan er det vel i godt selskab :-)


Ingen kommentarer: