onsdag, november 10, 2010

Gardiner

Jeg er i gang med at sy gardiner til vores garage - jeg bruger resten, ja faktisk er det overskydende stof der blev brugt som dug ved Tennas konfirmation. Stoffet er råhvidt hør, meget let og lækkert.

Jeg har længe haft en ide om hvordan gardinerne skulle være, men der har været så meget andet.
Men så for 14 dage siden fik jeg købt stængerne - det er alle sorte runde stænger som sidder inde i vinduesrammen.


I de 2 dørpartier skal det være gardiner der skal kunne trækkes frem og tilbage og i de 2 vinduer skal det ende med en slags foldegardiner.

Jeg valgt at lave frynser forneden for at give dem et lidt mere let udseende - det tog lidt mere tid at trække tråde og binde frynserne, men jeg fik efter min mening, den ønskede lethed.


Så nu mangler jeg bare resten..........men det må tage den tid det tager.


Ingen kommentarer: