fredag, marts 04, 2011

Er her endnu

eller det vil sige .......kigger med hos alle jer andre. For der er sket så meget den senere tid....


så jeg har forsømt bloggen lidt :-(

Men nu syntes jeg at der skulle komme lidt fra mig........på jobbet er der sket store radikale ændringer og det er krævende for alle indvolverede. Vi er blevet sammenlagt med en anden afdeling og de flyttede ind fra den en dag til den anden. Vi har fået ny afdelingsygeplejerske osv., så det har krævet stor energi på jobfronten.

Privat er der sket det lykkelige at vores niece er nedkommet med tvillingepiger :-))

Og så har jeg valgt at søge ind på sygeplejerske-studiet.....hvis jeg kommer ind, skal jeg forhåbentlig starte til efteråret på net-uddannelse, ved siden af mit job på 32 timer/ugentlig.
Men py-ha.....det er ikke det nemmeste at søge uddannelse i dag, der skal udfyldes mange sider og fordi jeg søger under kvote 2 skal der også medsendes 2 siders begrundelse om studieegnethed. Men heldigvis har jeg nogle gode kollegaer som har været til stor hjælp og støtter mig :-))

Håber I der læser med bærer over med mit fravær.....jeg følger skam med hos Jer.

Ingen kommentarer: