fredag, marts 18, 2011

Lidt nyt

på hjemmefronten......

Jeg har længe ønsket mig en større tallerkenrække, men har altid syntes de var lidt dyre.....men for nogle uger siden var søster og jeg en tur i Rødelade og der var lige den tallerkenrække som jeg ville have.


Efter lidt overvejelser (prisen) besluttede jeg at handle......damen i butikken var villig til et lille afslag og så var den handel på plads.

Ud til søsters bil som ikke lige var helt så bred som vi regnede med....men efter lidt "baksen" frem og tilbage, kørte vi afsted. Godt nok med bagklappen på klem.....uh det blev en kold tur hjem.

Bent blev sat til at bor huller i væggen til ophæng ......derefter kom fade osv. på plads, men jeg har ikke helt nok til at fylde alt den plads ud. Så jeg må vist snart på loppemarked igen og finde nogle store fade. Imens står svigermors gamle husholdnings-bøger på øverste hylde.....


På nederst hylde er der to saucekander som jeg købte sammen med flere fade i forskellige størrelser og 2 kartoffelskåle på et loppemarked på Lolland for en del år siden. Det kostede 200 kr. for hele sættet og det syntes jeg var et fund :-))


 Lidt nips blev der også plads til alt sammen noget som har tilhørt Bents familie......


Ingen kommentarer: