mandag, juli 30, 2012

Hvad en mandag kan byde på ......

Så kom mandagen susende igen - hold op hvor tiden flyder gennem sommer månederne, som var det brusende vand. Om en uge skal vi på Skanderborg festival - syntes ellers at der var lang tid endnu.
Skal til at tænke på hvad vi skal have med af proviant.


Dagen er afsat til tøjvask og lidt småpuslen hist og pist. Når døre og vinduer er åbne hver dag kommer der støv osv. så en runde med støvsugeren er nok også på sin plads.



Men ellers sidder jeg i udestuen og hygger med mit nye strikketøj - et sjal af garn som jeg købt for nogle år siden da vi var på Færøerne. Garnet blev ikke købt til noget specielt, men fordi det var lækkert og i nogle skønne farver. Så jeg tror nok lige det passer med nøglerne.

Jeg startede op på sjalet under køreturen til Fyn - kom dog ikke så langt. Der er slået 339 masker op garnet er tyndt og det strikke på pinde nr. 4. Men jeg er sikker på det bliver flot :)
Det bliver et let sjal i grå og lilla farver -  garnet er en blanding af Færøsk og New Zealandsk uld, syntes at huske at det var for at opnå et blødt og let garn.

Dejlig slow mandag til Jer alle :)

Ingen kommentarer: