torsdag, december 13, 2012

Rundt omkring ........

nettet kan man finde mange gode ting og sager, både nogle der nyttige og andre der ikke er værd at komme tilbage til :0
Men for ikke så lang tid siden stødte jeg på denne side
 
 
og i dag har jeg lavet min egen kalender for 2013.
Jeg viste hvordan den skulle fungere i praksis og fik Bent til at kigge i sine gemmer efter et gammelt beslag fra en mappe ..........det havde han med hjem til frokost. Så gik jeg i gang......

 På tavlen i køkkenet monterede jeg beslaget og så var det til computeren - der gik jeg i gang med at skrive mærkedagene ind og til sidst printe dem ud.

 
Kalendersiden er ganske gratis at bruge og der kan laves et log-in, så man kan gemme kalenderen. Hvilket kan være en fordel hvis der skal rettes noget i fremtiden.
Programmet er enkelt at bruge og man kan vælger hvor mange kollonner der skal være, hvilken farve man ønsker osv. Ja selv print retning vælges fx stående, liggende............ kig selv på siden.
 
 
Her er min færdige kalender for 2013 og jeg kan kun sige det koster lidt tid ved computer og 12 stk udprint........det er da ikke lige så dyrt som en købekalender og så er det sjovt.
 
Jeg syntes resultatet blev godt og der er stadig plads til håndskrevne noter.
 
 

Lav din egen kalender tryk her  

Ingen kommentarer: