søndag, december 30, 2012

Så skulle der være styr på sagerne

Dagen er brugt til at shoppe med datteren - noget skulle byttes, der skulle købes nytårs-kjole og galla-kjole, så nu er hun næsten klar til at feste. Det blev da også til lidt udsalgsvarer :-)
 
Jeg har handlet både madvarer og en blomst til nytårs-værtinden :) så efter alt det handelen og shopping i Hillerøds butikker var det hjem til drengene.
Bent var færdig med at lægge gulvet på 1.salen, så nu er det fint og jeg kan få malet i det nye år.
 
 
Det er da også blevet til lidt tøjvask og oprydning, så må jeg i morgen rende en tur med støvsugeren. Der skal da også lige være plads til en power-nap inden festlighederne.
Vi smutter en tur til veninden og familie for at fejrer nytår - glæder mig til dejligt selskab og rare mennesker at fejre med :-)
 
 Nu vil jeg slutte mit årets sidste indlæg med at ønske alle et fantastisk

Godt Nytår

 
 
 

Ingen kommentarer: