søndag, december 09, 2012

Smarte løsninger

 
Hyggeligt vejr i dag :-) hvis altså man ikke skal nogen steder, for så kan der være forhindringer i snelandskabet. Her fyger og sner det, sådan har det været hele dagen.......
I formiddags var jeg ude at køre - Tenna skulle på job og det er jo ikke lige frem vejr til knallert, nu er Bent ude med taktoren for at rydde vores tilsneede vej, så Nick kan komme hjem i sin bil og jeg skal hente Tenna kl. 18 - glæder mig til alle er i hus :-)
 
 Foto er fra sidste vinter - men det er samme syn i dag.
 
 
Så efter dagens gårtur med Hamilton, var der dømt indendørs hygge. Og der på vej rundt i blog-verdenen finder jeg gode link hos Liselotte :-)
 
Jeg syntes at det er skønt med ideer eller andet der kan gøre alt lidt lettere fx så er jeg selv begyndt at lægge mine mad-opskrifter i
 
 
Så kan jeg nemt finde dem uanset om det er computeren, ipad eller telefon jeg bruger. Før lagde jeg dem på USB nøgle, men den kunne jo blive væk eller gå i stykker.
Så her et lille tip vidregivet til andre.
 

Dejlig 2.søndag i advent til alle

 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Donald sagde ...

Samme vejr her i Vejby.
Håber Tenna kom godt hjem!

Gitte S sagde ...

Ja Donald hun kom godt hjem :-) jeg kan godt se at i heller ikke mangler sne.....