lørdag, februar 16, 2013

Alt vel her :-)

Er stadig i gang med tilvænning i mit nye job :-) mine nye søde kollegaer siger at der er mindst 2 måneders introduktion - men allerede nu er de positive og siger at jeg nok kommer hurtigere ind i arbejdsgange og systemer.........
 
Nu har jeg modtaget min ansættelseskontrakt - der er ingen vej tilbage.......hvor er det bare dejligt at jeg kom i job så hurtigt - 2 måneder som jobsøgende.
Men for pokker hvor har jeg ondt af dem som dagligt må slås mod det system, jeg hører jævnligt om problemer med jobcenter osv.
Så jeg tillader mig at juble :-)

Men hverdagen er blevet hektisk, så derfor bliver det ikke til meget tid på "kontoret" herhjemme - men i dag skal det være.
Der skal betales regninger og vi skal have afsluttet Bents regnskab i løbet af weekenden, han er i fuld gang. Det bliver dog til lidt pauser indimellem der skal vaskes lidt tøj og ud med Hamilton - det er fantastisk mildt vejr i dag - skønt :-))

 Ja, Bent sidder i "garagen" for han mener at kontoret er for trangt - men det må han da selv om. Jeg hygger mig - det hele er lige inden for rækkevidde og desuden er vi ikke så enige om hvad orden er ......ha-ha-ha
 
 
Tasken er stillet under bordet, den får jeg vist ikke brug for før i morgen eftermiddag hvor jeg skal til IKEA med bedste-veninden. Hun mangler stadig nogle lidt større møbler til sin nye lejlighed - så vi låner Bents kassebil og tager en tur på landevejen i morgen eftermiddag. Det bliver helt sikkert lige så hyggeligt som det plejer :-)

Nå, ikke mere "pjat" til regnskabet .........

God weekend og dejlig mild dag til alle.....

1 kommentar:

Madame sagde ...

Hvor er det dejligt, at du kom i job så hurtigt! Håber du får en dejlig weekend :-)