lørdag, februar 23, 2013

Pu-ha en travl uge

Så blev det endelig weekend - der har været meget at se til denne uge. Ved ikke hvor dagene blev af ......... og de næste dage byder på fødselsdag hos nevøen og gæster til middag. Og lige en tur med Tenna til stævne søndag.
 
Så er jeg igang - foto er fra mobil :-0
Torsdag havde jeg tidligt fri og var hos veninden - der skulle samles skabe, sættes knager og hylder op osv. Så jeg hentede Hamilton da jeg kørte fra arbejdet og vi var i Hillerød kl 15. Så gik vi i gang -vi nåede næsten at samle begge skabe inden Bent kom kl 18. Der blev boret og sat fine hylder op til billeder, der kom klapbord på køkkenvæggen til computeren og knager til overtøjet i gangen og meget mere.

 
Hamilton var drille-syg og når han kunne se sit snit til det, tog han værktøjet fra os :-))
Der blev bestilt pizza og kl 20 måtte vi stoppe, for så skal der være ro - der var dog også en nabo som syntes det kunne være nok. Men vi havde læst det opslåede reglement og holdt os til dette, så han faldt "ned" igen.
 
Så nu kan veninden lægge tøjet på plads og er glad - så selvom det var en lang dag var det, det hele værd. Og inden vi gik satte Bent ben på sengen. Der mangler stadig at blive boret og sat flere ting op, men det må blive en anden dag :-))
 
Nu vil jeg lige hente Tenna fra fest og så er det under dynen - ihhhhh hvor jeg glæder mig.
 

God weekend til jer alle :-)

Ingen kommentarer: