tirsdag, marts 05, 2013

Oppe over tagene......

Tiden bare flyver afsted - men i dag har jeg været på helikopter platformen på Rigshospitalet. Hold da op en udsigt og så i det dejlige forår :-)
Her er udsigten fra min arbejdsplads - udsyn lige op til platformen, hvor jeg kan se (høre) når de flyver ind og ud.
 
 
Rigshospitalets sengetårn/hovedbygning på 16 etager og platformen som er yderligere 4 etager over.

 
Let vind og højt solskin - faktisk ikke så ubehageligt at komme så højt op ......

 



 
København i solskin :-)

 
Øresund i horisonten


Udsigt til søerene
 

 
A.P. Møller skænkede platformen, så de var fri for at lande i Fælled Parken og transportere patienterne videre til hospitalet.
Stort gjort af en mand og godt for dem som har brug for denne transportform.....
 

God aften til Jer derude :-)

1 kommentar:

Donald sagde ...

Sikken et sug det må give at stå der! Det er meget flotte billeder. Jeg kan godt forestille mig at det var "på høje tid" at komme rundt og op på et af de mest særprægede steder, der hører til éns arbejdsplads, men du milde, sikken et lavt gelænder :)

Man får ikke lyst til at snuble!
-Donald-