søndag, februar 10, 2013

Skøn weekend .......

Ja den er snart slut - men jeg glæder mig til at jeg skal på job igen :-)
Efter en uge på mit nye job var hovedet fyldt med informationer og nye indtryk, men jeg har fået nogle søde kollegaer som vil mig det bedste og gør alt for at jeg skal finde mig tilrette.
Denne smukke buket stod på skrivebordet, som en velkomsthilsen :-)))) den første arbejdsdag.
 
 
Lørdag bød på rengøring sammen med manden og en rolig aften i den gode stol foran tv´et - så den dag var hurtigt ovre.
I dag har jeg været på en gåtur rundt om slotssøen i Hillerød sammen med Hamilton - manden blev hjemme og lavede sit regnskab. Det "trækker" ikke så voldsomt, så han havde brug for fred til at sidde med hovedet i fakturaer osv.
 
 


Der var mange ude i det skønne vejr og Batzkes Bakke ned mod slotssøen var godt besøgt af børn og forældre med slæde/kælk.
På vejen hjem var vi forbi bager Ludvig og handlede fastelavnsboller - uhmm. Efter en opringning stod frisk kaffe klar da vi kom hjem, så det var en dejlig afslutning på en skøn eftermiddag.
 
 

Fortsat god søndag :-)

Ingen kommentarer: