lørdag, marts 17, 2012

Alt for længe siden igen ......

Dagene bare går og går ...... men nu er vi da færdig med vores stue, det har vi faktisk været den sidste måned.

 Vores stue er blevet meget lys - det er sikkert pga. væg der er fjernet, nogle af møblerne er malet hvide og gulvet er lyst.

 Sofagruppen kom virkelig til at fungere meget bedre på sin nye plads.


Spisebordet er nyt, men vi har beholdt de gamle stole - hvilket vi syntes harmonere flot til det lyse bord, mangler bare 2 stole - må se om ikke vi kan købe nogle brugt ....... men nu har vi plads til gæster om bordet og ikke som det gamle, hvor vi kun kunne sidde 6 omkring.
Vi har virkelig også haft middagsgæster flere gange efter vi blev færdige :-)


Her ses svigermors gamle bord - passer perfekt i hjørnet ved sofagruppen ....

 Et andet nyt møbel er tv-bænken, vi havde inden vi var færdig med stuen beregnet den "stump" væg som er for enden af reolen ....... der er trukket kabler i gulvet og inden i væggene så der ingen synlige ledninger er  - jeg hader ledninger der ligger alle vegne.


Her en af de 7 hvide højtalere - jeg nydder musiken som fylder rummet og når vi ser film er det som at være i egen bio .....


Det lille skab var egentlig smidt ud og skulle brændes - men jeg fik fat i det og gemte det, med hvid maling passer det perfekt til lidt pynt og inden  skabet gemmer jeg min stearinlys.

Tænk at det er 1 år siden vi begyndte rennoveringen af stuen - det var jo ikke planen, da vi skulle lægge nyt tag sidste år i påsken. Men gamle huse kan virkelig snydde, så det ene tager det andet med :-)

Rigtig god week-end af det der er tilbage.



Ingen kommentarer: