mandag, november 19, 2012

Orden i sagerne

Det har været en stille og rolig weekend, vi har puslet lidt rundt........Bent har savet lidt brænde, jeg har været chauffør for Tenna, kørt med støvsugeren, været til hundetæning med Hamilton osv.
 

Fredag fik vi dampet laks og porrer med kartofler, Tenna var ude og ride så vi gemte en portion - hun var da også sulten da hun kom hjem. Senere skulle hun med vennerne. Nick har været på sidste del af sit instruktør kursus hele weekenden, så ham har vi ikke set meget til.
Men nu kan han kalde sig for fitness-instruktør :-) Han er frivillig i Skævinge fitness center hver onsdag, skal fortrinsvis være der for de unge :)
 


I dag er jeg igen dykket ned i minderne - der er ved at kommet pænt orden i vores foto, gamle breve, udklip osv. Men der er stadig en del at fordele i de rigtige mapper og album.......men det bliver godt at få styr på minderne - sådan nogenlunde :-))))
 

 
Men jeg kan da se at bunken skrumper og det ser da også fint ud. Tænker at det bliver sjovt at kunne hive en mappe frem, jeg noterer årstal på alt (det jeg kan huske), så skulle det blive nogenlunde overskueligt at se på alle de gamle billeder og børnene kan dele dem når vi engang ikke har brug for dem mere.
 
 
Jeg havde da allerede nogle mapper med foto, men det har været fra ferier og i starten af vores liv her på gården. Det er ikke alt der kommer i mapper for så skal der vist mere plads til eller et større skab.
 
Det sidste jeg vil lave er en mappe til hver at børnene med skolefoto osv. - jeg har ellers overvejet om ikke der skulle laves en fotobog som supplement, der er flere gode steder hvor de tilbyder at få lavet fotobøger til rimelige penge. Men det tænker jeg lige over...........og fortsætter mit projekt oprydning.
 

Skøn mandag til alle - håber I også får glæde af solen..........

 

Ingen kommentarer: