torsdag, november 01, 2012

Udskrivning

Så fik Tenna ny vinterjakke og det skulle være en Kingsland dunjakke - så da hun fik fri fra skole, mødtes vi ved Rytterhjørnet i Hillerød. Det er Tennas favorit butik......men jeg skal holde godt på pung og visakort ellers er jeg ludfattig når vi går ud af butikken :)
Tennas eget foto som jeg har lånt
Flot vinterjakke som gerne skulle holde et par år - især til den pris :)))))
Men hun er glad og kommer ikke til at fryse, så skal jeg bare strikke et langt halstørklæde med snoninger og hun er klar til vinteren.
Fordelen ved ridejakker er at de oftest er figursyede, så den sidder lidt flottere på kroppen og ikke ligner en sæk kartofler. Det er ikke den første jakke vi køber som skal bruges til almindeligt hverdags brug, og først når de er slidte bruger Tenna dem til ridning og staldarbejdet.
Nu vil jeg tage en inspirationstur rundt på nettet og se på snoninger........

Ingen kommentarer: