torsdag, juli 08, 2010

Energi hvad er det ?

Ja jeg har ikke så meget energi - den bliver brugt på jobbet.Vi har en meget hektisk tid i afdelingen med mange patienter og få personaler.
Efter fyraften kører jeg flere gange om ugen til svigermor som alvorligt syg. Derfor er jeg ikke så meget på bloggen. Når jeg endelig sidder om aftenen i sofaen, falder jeg ofte i søvn.......familien syntes det er vældig morsomt, at jeg sidder der og sover ret op og ned i sofaen. De skulle bare lige vide at jeg ikke syntes det er morsomt at vågne op siddende, med hold i nakken og stive lemmer.

Min reumatolog siger at jeg har slidgigt i nakken og myoser i store dele af ryggen. Hun anbefaler faktisk at jeg kommer til massør en gang om måneden, da jeg har meget de kan arbejde med. Jeg må vel se om jeg kan finde en der er god.
Nå - men ellers skal vi i morgen have middagsgæster, der skal planlægges Langelandsfestival. For om ca. 14 dage så starter min ferie og vi drager til Langeland på min første feriedag. Kan ikke beskrive hvor jeg glæder mig til gode venners selskab og masser af musik.

3 uger uden stress og jag - det kan jeg vel nok lige holde til. Vi plejer at være væk i 2 uger, men i år skal huset altså males. Så vi er ved at forberede os - maling til træværket er købt og slibemaskinen er leveret, så det er bare med at komme igang. Men det bliver i vores eget tempo, der skal også være plads til andet i ferien.

Huset på billedet ovenfor er Tennas mesterværk fra sløjdtimerne, det hænger ved terassen og ja der bor et par gråspurve med deres unger, de flyver flittigt frem og tilbage uden hensyn til os.

1 kommentar:

My home is my Castle sagde ...

Hei :)
Kjempekoselig at du vil følge bloggen min :)
Herlige bilder,det fugle huset var flott..

Ha en fin dag :)
Klem,Kari