torsdag, juli 01, 2010

Fingerne væk !

Jeg var tidligt oppe i dag, skulle til reumatologen pga. ryg og nakke. Hun starter tidligt, så jeg havde allerede en tid kl 7.45. Da jeg var hjemme igen og havde fået lidt morgenkaffe, gik jeg en tur i køkkenhaven.
Der var en lille skål jordbær nok til i aften......

Men da der er flere i huset med lange fingre - tænkte jeg at der må forebygges svind. Jeg skulle nemlig over til svigermor og så var ungerne alene hjemme..........
Da jeg kom retur var skålen urørt - så nu vil jeg finde en opskrift på jordbærtærte til i aften.

2 kommentarer:

Min hverdag som pensionist sagde ...

Herligt, det virkede..... Velbekommen med desserten :o)

Anonym sagde ...

Uhhh hvor ser det lækkert ud. Jeg har lige lavet lidt marmelade af sådan en portion som var blevet lidt for 'snasket' Vi er jo kun 2 her i huset :o)