lørdag, maj 12, 2012

Det går fremad

Det blæser voldsomt i dag............
Jeg har valgt at blive inde og male en væg i udestuen som længe bare er skubbet til side pga. andre spændende gøremål :-)
Alene hjemme er jeg også, de andre har planer for dagen. Så nu har jeg ro til mit malerarbejde........men jeg syntes godt nok det er lidt "trægt" at komme i gang.
Når jeg går rundt i udestuen kan jeg kigge ud på den fine nye terrasse, som snart er klar til havemøbler.


Der mangler efterhånden kun kryds i gelænderet, så skal det bare have lov at tørre inden det skal males hvidt.



Min tørreplads er midlertidigt inddraget til træværksted og det har været godt de dag hvor det har regnet. Meeeen jeg mangler nu et sted at kunne tørre tøj, så Bent må godt snart flytte væk igen :-)


Der er kommet en fin låge i hegnet, nu mangler bare bagsiden. Den kommer på når alt er malet, for ellers er det ikke til at komme til med penslen.
Ja, der er meget der skal males i år - glæder mig til at komme i gang, men først tørvejr og så skal jeg sikre mig at træet er tørt nok......men lige nu gælder det en væg i udestuen ;-)


Skøn lørdag til alle



Ingen kommentarer: