onsdag, august 01, 2012

Morgenstund


Jeg nyder solen er fremme, så jeg kan sidde i udestuen og drikke morgenkaffen, kigge mig lidt omkring på nettet og strikke et par pinde inden dagens sysler.


Det går fremad med mit sjal som jeg startede på for nogle dage siden, er spændt på hvordan det færdige resultat bliver.
I mønstret på Icelandic Lace Shawl tælles der pinde og jeg har fundet en app til IPhone, StitchMinder som er en uundværlig hjælp i tællearbejdet. Slut med papir og pen - telefonen er jo altid inden for rækkevidde...........

Nu vil jeg gå videre med dagen program :) men inden da skal I lige se min rose som blomstre igen ..... det var forsommerens køb på Ledreborg. Jeg skal til at udse mig en plet i haven hvor den skal plantes når efteråret kommer - har ikke helt besluttet mig :)


 Håber på sol til onsdagen :)

Ingen kommentarer: