mandag, oktober 29, 2012

Koldt om ørerne

Så er sjalet til søster afleveret og det var som hun havde ønsket ..........så nu skulle der noget nyt i hænderne.
 
 
Er gået i gang med et sjal til mig selv, men der var ikke nok garn til et helt sjal i hvidt, derfor bliver det striber og med sort kant.
Hvordan kanten skal være ved jeg endnu ikke - men de skal være lidt bredere end søsters sjal tror jeg :)
Jeg skal i gang med en hue for det er godt nok blevet koldt om ørerne når jeg er ude med Hamilton.......
 
 
 Men jeg har aldrig været til hue - på mit hoved altså - men jeg vil heller ikke have ondt i ørerne.
Men så er det lige hvilken jeg skal strikke eller måske bare dem begge......
 
                    


Jeg må i gemmerne for at se om der skulle være noget garn til hue
 - ellers står dagen til en tur på omlasten, der er samlet lidt og så kan jeg jo lige give bilen en tur i vaskehallen, den er blevet noget støvet.
 
:-) 

Ingen kommentarer: