tirsdag, oktober 16, 2012

so ein ding

For ikke så lang tid siden vandt jeg en konkurrence hos Fona - en Acer bærbar computer, Canon printer, Office pakken med 1 brugerlicens og en USB nøgle :-)
Det er nu ikke så tit jeg deltager i konkurrencer, så derfor var overraskelsen ekstra stor og det var da også lige før jeg ikke troede det var sandt. Men nu bruger jeg hver dag min Acer, den er meget lækker og let at have med, så den anden bærbare har fået fast plads på vores lille kontor.
 
 
Men tilbage til - so ein ding -  den nye Acer har ingen cd-rom drev eller for den sags skyld kortlæser.....der er to USB indgange..... men det fungerer fint for meget af det jeg skal bruge fungere trådløst eller via nettet.
Men når jeg tager foto på mine kameraer skal jeg jo overføre billederne fra kortet :0
 
 
Så var det jeg fandt den kort-læser i Tiger for 20 kr - tænkte at hvis den ikke virker er det jo ikke det store beløb der var spildt.......hvor mange gange har man ikke købt noget som er noget værre bras ? som kun virker en enkelt gang eller går i stykker og måske til flere penge. Så jeg
  købte den og gemte den i skuffen - der har den så ligget nogle uger. 
Nu ville jeg overføre billeder som skulle i annonce i DBA og så var det oplagt at bruge kortlæseren til overførsel af foto.
 
 
Den virker - så min 20´er var ikke spildt :-) så må tiden vise om den holder.
 

 Må din tirsdag blive skøn :) 

Ingen kommentarer: