onsdag, oktober 10, 2012

Hej derude.............

 
Jeg har ikke glemt min blog - men bare været lidt fraværende i denne blog-verden.
Men det er jo gået hen og blevet efterår - sådan lige med ét syntes jeg, men det gør alle I andre måske også :-)
 

 Vi har siden sidst været en forlænget weekend i Harboøre med mine søskende, ægtefæller, børn og hunde. Den skønneste weekend der gik alt for hurtigt og vi manglede intet -  der var lækker mad, vin osv. Der var ture ud til havet og rundt i området, nogle var ude og se seværdigheder, andre slappede bare af og nød sommerhusets bekvæmmeligheder og dem var der mange af :-)
 
 
Siden jeg sidst var herinde er der ikke sket så meget med hensyn til afklaring på min jobsituation eller om jeg får lov at gøre mit studie færdigt. Men jeg har da fået lov at tage dette modul - så jeg sidder med hovedet i bøgerne, for denne gang er det et gruppeprojekt som skal afleveres og forsvares ved en mundtlig prøve..........jeg har nogenlunde styr på mit skriftlige oplæg og skal til at skrive oplægget jeg skal fremlægge mundtligt :O
 
Skøn onsdag til Jer derude ;)

1 kommentar:

Min hverdag som pensionist sagde ...

Jeg tror vi er rigtig mange der er fraværende i blogland i længere eller kortere tid, men vi er her jo endnu :O))

Håber du får lov at fuldføre dit studio og tak i lige måde

Majbrit ;O))