onsdag, oktober 24, 2012

Pause tid

Syntes ikke der er nok timer i dag eller de andre dage for den sags skyld ..........sådan er det når man vil nå så meget. Men en tur ud i den friske luft med Hamilton er der altid tid til :-)
 
 
Vi har to muligheder når vi skal ud og gå - når vi kommer til enden af vores lille vej kan vi gå til højre ud af grusvejen eller til venstre mod Meløse. I dag valgt vi venstre :-) så kommer vi forbi naboens heste uha-da Hamilton syntes de er lidt store og vil helst gemme sig bag sin mor..... lidt længere fremme er fårerne, men de kan bare få lov at være syntes han.
I udkanten af Meløse ligger der langs cykelstien til Skævinge en lille skov - snegleskoven kalder byens børn den - det tager 5 - 10 min at gå gennem alt efter hvor meget der skal undersøges på vejen.....


Cykelstien fra Meløse til Skævinge

Det var dejligt mildt vejr - men godt at jeg havde fundet den varme jakke frem inden vi gik. Tror også at jeg finder vanterne fra til næste gang :-)
 

Proffessionsskolen UCC Nordsjælland/Hillerød
 
I går var jeg til vejledning på UCC i Hillerød, så er der bare forbredelse af den mundtlige prøve torsdag ...........som afslutter dette modul 5/Tværprofessionelt samarbejde.
Jeg er spændt på at høre hvordan vores fælles (vi er 3  i gruppen) projekt bliver bedømt - vi syntes selv det er gået ok, selvom det var en lidt "hård nød at knække".  Men det kan jo være underviseren ikke er lige så tilfreds ????????
 
Vores projekt drejede sig om "Selvbestemmelsesretten til at dø i eget hjem" og mit eget mundtlige oplæg "Idealet om at dø hjemme" set i samfundsmæssigt perspektiv og ligeledes i forhold til forskningsrapport af Mette Raunkiær - jeg går lidt til og fra - lige nu holde jeg en lille pause :-)
 

Fornøjelig onsdag derude 

Ingen kommentarer: