lørdag, november 07, 2009

Det værste jeg ved er vinkelslibere

Bent er i gang med vinkelsliberen – jeg tror han elsker det ellers også er det fordi jeg hader det stykke el værktøj ! Han bruger dog også hammer og mejsel indimellem. Vi skal nemlig have lagt ledningerne ind i væggen i garagen.

Jeg havde ellers planer om at male vores nye “vaskebænk”, men det bliver nok ikke til så meget i dag. Jeg skal i byen i aften med veninden, vi skal i Færinge Huset i København.

IMG_1655Bent har lavet denne så der er plads til maskin-parken, forneden skal jeg have mine “husmor”kurve hvor jeg opbevarer fx skoplejemidler, vaskenet osv.

HPIM1685-crop Tidligere stod “husmor”kurvene på hylder over bordet. Nu bliver det lidt lettere at nå kurvene.

Hylderne er forresten gamle gulvbrædder og hyldeknægte fra et byggemarked. De skal selvfølgelig op igen men det bliver noget af det sidste.
Forresten er min tørretumbler af ældre dato, den fik jeg da jeg ventede den ældste og det er 22 år siden. Så den har jo holdt meget godt.

Ingen kommentarer: