torsdag, november 19, 2009

Fridage forude

Så er der dømt week-end. Ja jeg ved godt det kun er torsdag, men min begynder allerede, det er dejligt efter endnu en hektisk uge.

Jeg har haft travlt på jobbet med mine nye elever – 4 “søde” piger. Vi har sammen haft flere opgaver, der skulle laves læringplaner i “vitale værdier” (blodtryk, puls osv), der skulle holdes forventningssamtaler og jeg skulle læse log-bøger pu-ha. Men hvor er ugen gået hurtigt og så i behageligt selskab.

                                                   Foto lånt på nettet

Onsdag var jeg på hjerte-stop kursus – vi var i simulatorrummet. Det var nogle gode, lærerrige timer og vi reddede dukken 4 gange. Det er jo ikke så fremmed da vores speciale i afdelingen er kardiologi(hjertet). Vi har kendskab til apperaturet, da det bruges som led i noget af behandlingen som gives i afdelingen.

 


Ingen kommentarer: