søndag, december 20, 2009

Indkøbstur

Var i slotsarkaderne Hillerød, nu skulle jeg have gang i julegave indkøbene. Der var rigtig mange som havde fået samme ide.  Jeg skulle køre lidt rundt før der var en ledig p-plads. Nu er de indkøbte gaver pakket ind, der er styr på gave-listen

Slotsarkaderne Nu er jeg nået halvvejs – må afsted igen i morgen. Tenna og Nick vil også have jeg skal med dem ud og købe gaver. Men så skal vi også tidligt afsted, inden der er alt for mange mennesker.

Ellers er dagen Bent og min 9. års bryllupsdag. Vi har ikke fejret den på nogen særlig måde, men hygger os. Har købt brændte mandler i byen i dag – 1 kg det er en familiepose. De er sammen med slik, nødder og friskbrygget kaffe på bordet. Vi har tændt adventskransen – så nu kan vi sidde her i varmen og nydde 4. søndag i advent.

Tenna har været til juleafslutning på rideskolen og haft en dejlig dag med sin hest Sunshine. Eller det vil sige hun har en helpart på hesten, det er Preben som ejer den. Glæder mig til at se foto, hesten skulle have nissehue på med huller til ørerne. Hun havde haft en dejlig eftermiddag, men er allerede ude af døren igen.

Nu er hun i kirken med kirkekoret, der er aftengudstjeneste i Skævinge kirke. Hun er glad for at deltage i koret og har været med siden hun var 7 år. Skævinge Kirke

Nick kommer snart hjem fra jobbet. Så han er nok sulten, han ringede og ville have sat vand over, så han kan lave pasta. Bent griner, for selvfølgelig vil mor gerne gøre det for sin “lille” skat, det mener Bent ikke jeg kan sige han er halvanden hoved højere end jeg. Men der tager er han helt fejl, for det vil altid være min lille dreng.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Gitte
Kom tilfældigt forbi din blog, og den er jo ganske intresant at læse, så du er kommet med på min 'bloglines'.
Må hellere lige præsentere mig ordentligt. Lise (Sørens storesøster) fra Skærød.
Ser at du har det godt der ude på landet, jeg bor også på landet nu.
Mange hilsner Lise
Glædelig Jul til dig og dine