tirsdag, december 08, 2009

Jeg er her endnu

Det er snart lidt siden jeg har været herinde. Men der er sket så meget og jeg har ikke haft tid, når der har været tid har trætheden overmandet mig.

Lige nu sidder jeg på Herlev Hospital på 10.etage og kan kigge ned/ud på livet udenfor. Jeg følger min svigermor som er i et behandlingforløb. Og jeg har den sidste uge kørt mellem hjemmet og hospitalet.

Men ellers er tiden gået med julefrokost med mine kolleger i fredags, sjov og underholdende fest. Vi var ca. 50 personer, for mit vedkommende sluttede sluttede festen ved 1.30 tiden om natten. Da var jeg så træt at jeg ikke orkede mere.

Jeg har også malet “garagen” færdig, så der bliver rigtig fint. Bent mener det bliver det flotteste bryggers han nongensinde har set :-)) Nu skal der monteres skabe og sættes lister/paneler op. Min vaskebænk er kommet på plads og vaskemaskine er sat ind. En mindre detalje var dog at Bent var kommet til at tilslutte det varme vand, men heldigvis skete der intet med tøjet. Men lur mig om ikke jeg må have set helt forkert ud, da dampen væltede frem fra vaskemaskinen imod mig, da jeg åbnede lågen. Han fik hurtigt monteret den kolde slange istedet.

Jeg har også været på juletur til Helsingør i går mandag, med veninden og vores piger. Det er andet år vi tager på denne tur, men i år blev vi snyt for juletorvet. Da vi kom til pladsen, var der kun et bjerg af brosten og ingen boder, juleguialander, duft af gran, glögg osv. Senere fik vi set at det var flyttet til havnepladsen, men da var tiden gået. Nå men vi fik da spist på Vivaldi, som er et hyggeligt sted og så gik turen hjem igen. Alle var trætte efter en lang dag.

Ingen kommentarer: