mandag, december 28, 2009

Dagen gik med vasketøj

Vaskemaskinen har snurret hele dagen, tørretumbleren klarer noget af tøjet og resten hænges på stativet som står i garagen.

Vasketoj

Det er vel nok dejligt at rummet er ved at være færdigt, vi skal lige have hentet det sidste ind og så skal jeg male vindueslysninger samt paneler.

Der er ikke noget bedre end at nå til det punkt hvor man næsten er færdig. Det er fra væggene er blevet malet, hvor man kan begynde at få en fornemmelse af hvordan det færdige resultat bliver.

Jeg har altid kunne se for mig hvordan det vil ende med at se ud – men at nå der til er sjovt. Undervejs er der ofte noget uforudset eller andet som skal ændres, men i det store hele ved jeg med mig selv hvordan det bliver.

Kom lige i tanke om at jeg jo også mangler at sy gardinerne – men det må vente til bordet kommer ind, for så kan jeg sidder derude i garagen. Så er der ikke så langt, når der skal måles osv. Stoffet til gardinerne købte jeg for nogle år siden i Ellos – det var meningen at jeg skulle bruge det i udestuen som panelgardiner. Men det blev alt for kompakt og jeg gemte stoffet væk. Men nu skal det frem.

Ingen kommentarer: