onsdag, juni 13, 2012

ikke noget for mig .....

Fodbold er ikke noget jeg gidder at se, så manden er installeret i sofaen og jeg i udestuen sammen med Hamilton. Han ligger og sover på sin pude.
Så var det jeg tænkte at en god kop kaffe og så få styr på vores foto. Det er jeg så gået i gang med - at ligge dem over på en ekstern harddisk.

Lånt på nettet


På den eksterne har jeg orden i mapperne, men jeg har længe bare lagt foto ind på computeren uden at flytte dem over.
Hold da op det er et større projekt - må fortsætte en anden dag ........


Der er dog nogle som kan slettes ;-)) fx dette


En dag jeg hørte radio, det gør jeg for øvrigt hele dagen. Vores IPad er tilsluttet anlægget, så jeg vælger bare hvad jeg vil høre. Men ofte er det P3 og så hørte jeg dette nummer. For at huske hvad det var tog jeg et foto -  nu får I det at se, så sletter jeg det fra mine foto.
Ja - sådan var det jo nok ikke gået da vi havde kamera med filmrulle. Den gang var det jo mere en overvejelse hvad man tog foto af. I dag er det bare at finde et digitalt apparat af en eller anden slags og trykke løs.

Jeg er glad for den udvikling, for det gør det lidt sjovere - bare at "knipse" løs, for det kan jo altid slettes igen hvis resultatet ikke er som forventet.

En dejlig aften til alle, uanset om man er til fodbold eller ej  :-)

Ingen kommentarer: